Search This Blog

Loading...

Wednesday, August 1, 2012

Keter berwajah baru dan bermekap...


Xseseri baru dalam keter... mp3 player... 

Rim baru... warna biru... lihat dah tinted...  jenis powercool... yang kat depan mahal skit, yang kat belakang dan tepi tepi tu murah jer...

Ini stiker... errr... ada orang komen 'macam kampung !' .... cis... tak per... aku suka jer... first time hubby buat sesuatu untuk 'kami' dan hargai perhubungan 'kami' 

Kecik jer tulisan tu... kat cermin tu... yang kaler putih kecik tu... 

Buat kat kedai nih... kat perlis...  

Kat TC autocar... tu yang dok kat kerusi dekat depan keter tu, hubby aku la...  Bangganya punya suami yang perihatin macam ni kan ?   Sayang hubby aku....
Posted by Picasa

4 comments:

  1. hehe ;)
    untung akak..saya x de keta nama sendiri pun

    ReplyDelete
  2. Nak raya ni keeta pun kena mekap kan kan kan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keter raya tetap wish... ini keter kerja jer...

      Delete