Search This Blog

Loading...

Tuesday, July 24, 2012

Yey yey... keter dah siap cat !



Keter macam baru kan ? Hehehe...   Aku dah cakap dengan hubby nak pakai keter ni, aku suruh tinted cermin depan, dia kata tak bley taruk lagi sebab roadtax tak mati lagi... adoiiii la...  Kalau tak tinted, tangan aku rasa macam terbakar bila bawak tengah hari... panas berdengung... Rasa macam ada kanta kat atas tu, lepas tu pancar kat tangan kita... perit betul.

Baru check semula... adoiii... pintu bahagian penumpang tak boleh bukak pulak...  Ada la sirket dia yang rosak nih... sambung tak abis !

p/s:  Sebelum ni, keter wira ni warna gold !
Posted by Picasa

2 comments:

  1. nampak berseri.bape rm tu kak?
    serik saya keta rosak tu ari..abis rm5k.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cat 2K, kat belakang tu apa kebenda tah 500... lampu belakang pun 500 ... total 3K...

      Hmmm...

      Delete