Search This Blog

Loading...

Sunday, July 8, 2012

Beli tiket sehala... naik dua hala... boleh ker ?

Saja naik pegi balik...

Budak sorang ni tuntut janji sampai sudah... nak jugak jugak naik LRT / keretapi... 

Senyum yang menawan sangat la tu....  

Kanak kanak ribena sibuk menunggu train... 

Hehehe...  

Sibuk nengok kat luar... 

Sampai kat ujung destinasi, kami tak turun... lepas tu patah balik... 

Anak anak konker train... hehehe... tah hapa hapa...

Ramai dak orang buat cam kami ? 
Posted by Picasa

2 comments:

  1. ika dah macam anak sulung akak ye ;)
    budak2 mmg suka naik kenderaan awam sbb mak ayah sume dah ada keta sendiri.saya dulu2 selalu berangan ayah ada keta sbb asik naik bas je.

    ReplyDelete
  2. Itu ler... diorang sangat teruja kalau dapat naik bas ker, ketapi ker , kapal ker apa apa la... macam best sangat... dulu kita biasa jer naik bas... hehehe...

    ReplyDelete