Search This Blog

Loading...

Wednesday, July 4, 2012

Makan kek resepi rahsia...


Sedap betul kek nih... aku la rasa...

Aku tak semawa kat sapa sapa... abis satu slice tu aku makan sorang sorang... huhuhu... ini kali kedua aku beli.  Ari tu aku beli bungkus sebelum aku pegi SPA buat service kaki aku tu... ekekeke... syyyy.... 
 
Makan pun pakai blazer.... hahaha... macam bagus...

Aku nampak sombong kah ? OOoooohhhh... sebelum kata aku sombong... kenali diri aku dulu tau...
Posted by Picasa

3 comments:

  1. AKAK SOMBONG LA TAK BAGI SAYA SIKIT KEK TU.HEHE
    GUTAU JE YE KAK ;)

    ReplyDelete
  2. ALAMAK..SALAH TAIP DAAAAAAAAA..
    GURAU..BUKAN GUTAU
    HUHU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la... akak nampak cam berlagak jer pakai blazer makan kek tu kan.... orang lain makan nasik... siap la tak bagi kat sapa sapa pun... isk... berlagak betul !!!

      Delete