Search This Blog

Loading...

Sunday, September 22, 2013

Pemberian dari somi...



Semalam pegi SP... hubby dan aku jengok jengok kedai hp.  Hubby belikan hp baru.  S4... huhuhu... jangan jeles tau !

Rasanya ini kali pertama dapat hadiah dari hubby... hehehe... Errrr.... kena buat karangan panjang nih.. first time dapat hadiah...

Hari tu, beli trend utk kakak...

Last last kakak pulak nak S4 tu... jadi, terpaksa la aku tukar dengan dia.  Aku bukan minat pun nak godek entah hapa hapa yang best kat S4 tu.  Tak berapa menarik minat aku pun.  Tapi, dah hubby nak bagi... aku amik jer la.  Karang kalau tolak, kecik ati pulak... ekekeke...

Ok... sedang godek Trend nih...
Posted by Picasa

2 comments:

  1. tak kecit ati ke en suami bila akak tukar hp dia beli dgn hp anak?kotlah dlm hati dia terasa hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kot... sebab hp anak tu pun dia yang beli jugak... hehehe...

      Lagi pun dah tanya hubby sebelum tukar. Dia tak ada masalah pun.

      Delete