Search This Blog

Loading...

Sunday, September 22, 2013

Cucu baru anak Ayong



Ayong dah melahirkan anak kedua.  Ini cucu ke empat kak Mar.  Aduiii... kak Mar beza umur 4 tahun dari aku... tetapi kak mar dah ada 4 cucu.  Aku ni ??? Masih bergaduh lagi dengan anak anak aku yang kecil... dan masih teringin ingin lagi anak yang kecil... hahaha...

Tah hapa hapa...

Tapiiiii... kalau korang pernah berada di tempat aku... selama 8 tahun menanti anak sendiri, mungkin korang pun rasa seperti aku... kan ?

Geram betul tengok budak kat atas tu...
Posted by Picasa

4 comments:

  1. tahniah utk ayong
    kim salam kat ayong ye
    dia kenal sy lagi tak?hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya-Allah... Next week mereka buat akikah.. :)

      Delete
  2. Comel sangat. Gambar yang kerut2 tu lagi comey hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... memang la... geram yang itu la... dah gigit gigit dah dia ari tu...

      Delete