Search This Blog

Loading...

Sunday, September 15, 2013

Makan makan lepas UPSR

Sempena meraikan kakak abis UPSR, kami pi makan makan stimbot kat mana tah...

Geng lelaki....

Geng perempuan.... 

Ada angry birddddddddd.....
 
 
 


Gitu lerrrr...


Tapi kakak tak pueh hati... dia nak jugak hp... hp lama dia hilang entah kemana tah... Dah la beli hp lebih mahal dari yang mama.... hilang plak tu.  Tak ada la mama nak beli yang baru.  Nampaknya abah dia dah termakan pujuk rayu dia... Tapi baget abah dia murah jer... Kakak minta samsung S3... giler ko... mana ada duit banyak tu...

Dulu tak apa la... mama kaya... now, mama dah semekin la !!!

 
Posted by Picasa

4 comments:

  1. Izan

    Knp x cakap pasal buku soalan last year tu. Kat kl kan byk pulihan zar bolh poskan. Next time kalau hal akademik anak.anak cakap je and jgn memalu ok.. so enjot yhe moment pre upsr ok heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu ler... hmmm... next time la kita kongsi kongsi masalah anak yer...

      Kekadang malu sebab orang lain bukan main lagi cakap itu ini (anak dapat 5A)... sedangkan kita bukan lah nak anak dapat bagus sangat sangat... tapi just nak bantu supaya mereka lebih yakin jer... bagus sangat sangat tu satu bonus jer...
      Orang kata doa ibu adalah yang terbaik... tapi layakkah saya yang bukan ibu kandung dia berdoa utk dapat balasan macam tu? Huhuhuhu... sedih nih...

      Delete
  2. Ibu kandung, ibu susuan, ibu angkat, ibu tiri dan ibu mertua, tarafnya sama. SAya dulu duduk dengan nenek tiri, saya rasa dia selalu doakan saya. Selalu jugak mintak air penerang hati setiap kali saya nak periksa. Darjah satu, 2,3 je pun, bukan UPSR, tapi bersungguh dia jalan kaki ke rumah ustaz mintak air penerang hati. Touching.

    ReplyDelete