Search This Blog

Loading...

Sunday, September 8, 2013

Laman impian...

Ekekeke... macam bagus jer tajuk... Laman semak !  Lately ni hubby sibuk sangat... laman jadi semak... Errr... Kak Cen... mai mesin rumput depan rumah nih skit...



Buah kali ini...  

Siap dok dalam ni lagi... 

Buah yang banyak... kena la pasang tongkat... Kayu tu plak jadi tempat cakar kucing... One day, jatuh jugak kayu tu dikerjakan dek kucing kucing nih...

Buah pulasan... banyak kali dah berbuah... tetapi tak pernah menjadi betul (tak boleh makan sebab buahnya kemek kemek jer... tak ada isi !)  Tak cukup baja agaknya...

Ini anak yang tak cukup baja jugak... kurus kering !!!


Najmi... sungguh rajin budak sorang nih... Anak harapan aku la kalau buleh yang akan dok bersama aku dan suami waktu kami tua nanti... 

Errr... buah nangka...

Posted by Picasa

2 comments:

  1. wah meriahnya dusun akak
    sy terliur tgk mangga tu
    mmg musim kot sbb sy tgk banyak laman yg tanam mangga ni tgh lebat berbuah

    ReplyDelete