Search This Blog

Sunday, March 9, 2014

Reset and deactivate...

Salam... hari ini hari Ahad. 

Dua hari cuti aku kerja macam tak cuti... sampai malam.  Penat giler badan tua aku nih.  Jadi, hari ini aku ambil keputusan untuk mereset minda dan badan aku sebelum ianya rosak terus dan perlu reformat terus... lagi la teruk.

Jadi, sementara aku mereset diri aku, aku akan deactivate FB... tak tau la sampai bila.  Mood kecik hati aku hari nih... jadi, biarlah deactivate dulu.

Petang karang ker atau esok ker  atau sat lagi dah ok, aku activate balik.

Tidak pun, mungkin aku activate hanya utk orang tertentu dalam hidup aku...

Kan ???

Hari Selasa  nak bengkel.  Aku bimbang masa bengkel aku terus break down... maklum la lelama sekali nak pakai badan aku teruk teruk.  Lama dah tak buat gini kat badan aku, mau merajuk dia... huhuhuhu...

Ok la... Blog aku tak tinggal... sebab tempat ni jer tempat aku meluah rasa... biarpun tak ramai pembaca.  Aku sedang mereka reka utk meneruskan e-novel aku.  Tapi tak ada masa utk diluangkan... atau memang aku tak pandai membagi masa...





No comments:

Post a Comment