Search This Blog

Loading...

Thursday, March 20, 2014

Cerita hari ini...

Hubby baru balik dari Siam.  Kakak pulak pegi lawatan kat Alor Setar marin... dia pinjam hp Samsung aku.... sebab tu aku tak berselfie... hahaha...  HP dia masih rosak tak perbaik lagi.  Adeh adeh... so, hari ni sambung berselfie la yer... huhuhu...


Lately ni hubby suka benar dia cari buah Kundang. Ni buah kundang Siam.  Besor sangat...

Aku pagi ini... hohoho... muka sebenarnya dah sedikit huduh.  So, petang ni aku akan begi buat dating dengan amoi facial la nampaknya.

Aku gelak... saja la snap gambar aku gelak... korang tak pernah tengok aku gelak besor kan ?  Hehehe...  hilang abis keayuan... hahaha...

Aku gelak tengok ceramah ustaz nih... bila tiba tang bang macam sora antu tu... HAHAHA...

Ok... petang karang aku nak bawak Tok Su dan anak anak pegi pesta ronggeng kat bawah nih...



Huhuhu... ada la yang naik 2 kilo karang...


 


2 comments:

  1. cam lawak je ceramah ustaz tu..rasa mcm pernah tertengok ceramah dia..

    bestnya ada makan percuma..hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... ustaz tu memang lawak...

      Tak pegi pun pesta tu... sebab toksu tak mau pegi dan anak anak terus dihantar balik rumah sebab Amalia malas nak pegi ngaji lepas penat TASMIK.

      Lagi pun pesta tu bukan pesta tapi 2 kedai/gerai yang dibuka jer... huhuhu... sib baik tak pegi...

      Delete