Search This Blog

Sunday, March 9, 2014

Pemberian orang...

Hadiah...

Aku memang suka dapat hadiah... rasa best sangat.  Bukan sebab nilai hadiah tu... tapi... isk... sukar nak cakap...
Ari tu, pada hari yang sama, aku dapat dua hadiah... satu masa meeting, dan satu lagi parcel yang kawan internet hantar.  Hahaha... jeruk Pak Ali...


 Ini jin utk picit picit bila stress.  Dan pen biru tu plak boleh ganti jemari yang besar utk tekan kat smart phone.  Bagus kan ???  

Terima kasih Doktor Rabiah... betul betul doktor ni... bukan doktor PhD tu... hehehe...


Sebelum balik, aku dapat hadiah ni... atas meja.  Best best.  Ada jeruk dalam tu.  Pemberian dari kawan internet yang aku ingatkan betul betul la cucu kepada arwah Pak Ali yang ada kilang jeruk tu... Oh yer... kebetulan pulak la... selepas sehari aku dapat jeruk ni, Pak Ali ni meninggal.  Innalillah...


 Kalau gugel, dapatlah gambar gambar gini... 

Femes la.  Aku tak la minat sangat jeruk.  Aku hanya minat hadiah...

Hahaha...

Sedang menanti hadiah dari seseorang nih !  Bila la nak dapat ... huhuhu... melampau !



No comments:

Post a Comment