Search This Blog

Loading...

Wednesday, May 8, 2013

Memaafkan lebih baik...


Abah mereka ke KL.  Jadi aku sibuk mengurus anak dan semua perkara berkaitan. 
Bila hubby outstation, dia akan call kami sehari sekurangnya dua kali. 

Pagi tadi dia call aku masa aku dengar taklimat.  Aku tak leh nak jawab.  Lepas tu aku ada urusan sana sini, terlupa nak call dia semula.  Merajuk la pulak hubby aku dan cemburu dan marah marah aku.

Aduhhh... sib baik setelah aku minta pandangan adik aku, dia suruh aku abaikan jer.  Dah tua tua gini tak payah la gaduh.  Jadi, aku amik keputusan, msg balik kat hubby cakap aku minta maaf...

Selesai pun... 

Memaafkan lebih baik !

Lepas tu aku call dia balik... cakap macam tak ada apa apa yang berlaku.  Kalau dulu, bila dia buat aku marah dan aku kecik hati, dia buat kering jer lepas minta maaf.  Now, aku buat gitu jugak... aku rasa ok la kot yer ?  Kalau dia masih ada rasa marah pada aku, peduli la yer ? Hehehe...




2 comments:

  1. bila tgk anak tido...segala marah dan geram pd psgn hilang ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe... cuba diusahakan...

    ReplyDelete