Search This Blog

Sunday, May 12, 2013

Buah nangka dan buah hati...


Nangka... 
Buah nangka ni banyak kat umah kami.  Selang beberapa hari masak sebijik... sampai aku dah malas nak uruskan... bergetah.  Last last beri jer pada kengkawan mana yang patut.

Buah hati aku plak... anak anak la... dan nak citer pasal anak aku ni ler...

Pagi tadi... dia minta aku carikan seluar sekolah.  Aku confius la... mana ada seluar sekolah.  Aku bagi seluar sukan, dia kata bukan... puas la aku cari.  Hampir jer aku nak pukul dia sebab dia buat perangai pagi pagi.  Last last dia tunjukkan kain kakak dia...

Ceh... ada lagi perkataan dia tak tau !!!

Dan pagi ini dia buat perangai betul... menangis lagi !!! Arghhh... tensen aku bila dia start cakap dia tak mau pegi perhimpunan.

Tensen tensen !
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment