Search This Blog

Loading...

Friday, May 17, 2013

Kisah laki bini

Tiru HAMKA nih...

----------------------------------------


Laki menjengok ikut tingkap... lihat kereta kat garaj.

"Minyak bocor tu...", laki merungut bila tengok ada minyak setompok kat lantai garaj.

Bini yang sedang baring kat katil pun jawab selamba, "Patut pun saya isi minyak minggu ni sekejap jer abis !"

"Bukan minyak tu laaaaaa... eeeeeee...."

Laki pun datang dekat sambil mencekek leher bini yang tak faham minyak apa yang dia cakap !

"Kalau minyak petrol, kering la.  Ini minyak hitam la... !"

"Tolong tolong... yer la yer la... mana tau... !"

Woha !!

-------------------

Aku gelak gelak bila perasan minyak apa yang dia cakap.  Mana la aku tahu.... kekeke...



2 comments:

  1. adoi..sy yg x tahu bab keta pun dh boleh agak mesti minyak hitam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... tak perasan... sebab dia sorang jer tengok keter... akak dok tengok fb... tapi memang pun lately ni keter tu cepat abis minyak... itu sebab tak perasan dia maksudkan minyak itam... hahaha...

      Delete