Search This Blog

Loading...

Sunday, March 31, 2013

Sakit kaki...

Cuti sekolah minggu lepas kami balik kampung di Perak.  Kali ini boleh tidor kat rumah sendiri dah.  Pasang tikar getah dan pasang kipas, elok jer kami anak beranak penuh ruang tamu tu.

Pak Tam mai singgah tidor kat umah kami... merasmikan rumah.  Riuh rendah sepuluh budak dalam rumah tu.

Balik kg buat ubat untuk Amalia.  Hari Khamis terakhir sekolah, bawa Amalia ke sekolah dan dia berjanji dengan PK HEM utk pegi sekolah.  Hari ini aku hantar, tengok PK HEM plak tak ada... dia pegi kursus.  So, kita tengok esok plak la macam mana nak menghadapi kerenah Amalia nih.

Hari ini aku masuk kerja.  Berlonggok kerja.  Kaki/peha plak lenguh... aduhhh... apasal tah.

Ok la... tak ada cerita hari ini...





2 comments:

  1. baca kisah amalia teringat anak jiran saya
    dah 3 minggu tak gi skolah (darjah 1)
    tiap pagi melalak x nak gi skolah w,pun dah siap beruniform...sampai makcik2 jiran tolong marah dia
    sib baik mak dia x kata apa wpun jiran tlg marah
    tp bukan saya la,,bukan jenis saya nak marah anak orang

    ReplyDelete
  2. Hehehe... insya Allah ok la nanti tu. Dugaan jer...

    ReplyDelete