Search This Blog

Sunday, February 3, 2013

Ulang tahun...


Tak sangka pejam celik pejam celik, tambah lagi umur aku setahun.  Dah 43 dah....

Dengan umur 43, anak 4 tapi masih kecik kecik... buat orang selalu teka umur aku 34.... hahaha... perasan perasan...

Sat lagi aku nak pegi melawat kawan aku yang kemalangan kat tol jitra ari tu... 2 orang yang cedera patah sana sini.  Aku tak pernah melawat mereka sebab aku tak tau rumah mereka kat mana.  Now nak pegi dengan teman sepejabat.

Pagi pagi tadi hubby suruh anak anak nyanyi lagi happy birthday pada aku, yang lastnya dia sorang saja yang bersuara...
Hubby ada tanya apa yang aku nak pada hari ulang tahun kelahiran aku kali ini.  Aku diamkan diri... lama... kemudian aku jawab...

"Saya nak abang berubah jadi lebih baik lagi pada saya ...!"

Hubby menjawab ' yer lah' sambil gelak.  Aku tak pasti samada dia faham atau tidak.  Adakah dia ambil serius dengan permintaan aku tu ???



Pagi ini pukul 10 masuk msg dari hubby, "Selamat hari jadi sayang" ... aku baca sambil tersenyum...

Apa impian aku ? Tambah anak... buleh ker ? Hehehehe... (sibuk la si kakak paksa aku tambah adik !)

Posted by Picasa

2 comments: