Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 12, 2013

Hapdet umah lagi...






Cuti sekolah, ingatkan nak bawak anak jenjalan ke Songkla, tapi hubby bizi kerja plak.  So, tak jadi aku mohon cuti.  Balik kg hubby, tengok umah.  Tinggal skit jer lagi.  Nak pasang meter air, nak pasang letrik, langsir dan tikar getah.  Modal untuk pasang tile utk keseluruhan ruang tak ada... huhuhu... so, baget beli tikar jer la tiap tahun... bagus jugak, boleh la tukar lantai tiap tahun.  Nanti dah ada duit, kita pasang la tile tu yer...

So, cuti sekolah bulan 3 nanti, mungkin siap la semuanya dan boleh duduk... kalau jumpa lori untuk angkut barang terpakai kat umah kami nih.

Ingat aku nak amik mak aku pegi tengok rumah ni bila siap... Insya-Allah...
Posted by Picasa

3 comments: