Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 12, 2013

Sesi menggedikssss...

 
 
 
 
 

Sesi tak ada kerja cari kerja... Singgah kat umah kak mar, jengok mak.  Lepas tu singgah kedai... beli barang dan bergambar... itu ler kerjanya...

"Semua orang cantik... Mak Lang sorang jer tak cantik... "
"Tapi Mak Lang tak kesah, sebab ada seorang yang selalu puji Mak Lang cantik biarpun semua orang cakap Mak Lang buruk... kan ???"

"Siapa ?"

"Biarlah rahsiaaaaaaa... hehehehe"

p/s : Mak Lang = Aku


Gambar dinner mereka...  gedik sungguh adik beradik aku ni kan ?
Note : Statement jeles... hahahaha...
Oh ya... Ayong  (kiri sekali) peknen 3 bulan tu... 
Posted by Picasa

4 comments:

  1. Replies
    1. Ayang ??? Ayong kot... :)

      Ayong baju biru...

      Delete
    2. Baju biru kat bawah sekali tu mak dia (kak mar !)

      Delete
    3. betul la..nak tanya dia la ni
      silap pulak tersebut ayang

      dia dh tutup blog ke?

      Delete