Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 19, 2013

Sakit paler...

Kepala dah penuh...

Sakit dah belakang dan kepala aku.  Buat programming pun tak susah macam nih.

Aku akan selesaikan dua tiga baris lagi, lepas tu aku balik la.  Dah berdengung dah paler aku.  Kalau teruskan sampai ke malam, mungkin kepala aku akan membesar lebih dari biasa... HAHAHAHA... over gitu...  Esok sambung lagi sebab Dayah nak tolong...

Nyesal ker ? Adooooiiii... kalau tak belajar, tak ada la pening macam ni kan ?

Ya Tuhan... tabahkanlah hati aku...


1 comment: