Search This Blog

Loading...

Saturday, August 29, 2015

Penimbang ooo penimbang...

Tunggu punya tunggu penimbang tepung, yang sampai penimbang ni dulu.

Hmmm... jadi masih postpone kerja kerja meroti dan juga mendonat... hahaha...


Beras seguni tak ada lagi untuk aku uji penimbang ni samada tepat atau tidak.  Asik turun naik jer berat aku. Sat 53.6, sat lagi 53.1... nanti 53.7 ... hmmm... 

Apa pun, tak ada review lagi bagi penimbang ni sebab tak ada beras seguni lagi yer.

Harganya seperti kat bawah sana... RM28 jer...

Bateri bulat besar macam bateri jam tangan tu... 



No comments:

Post a Comment