Search This Blog

Loading...

Wednesday, July 22, 2015

Raya ke tiga... di kampung

Bergambar keluarga besar suami...


Bila orang suruh buat free style jer, ada la muka huduh... cuba cari... hahahaha...

Ini adik beradik suami... suami baju biru, yang baju oren kat sebelah dia tu kembar dia.  Yang baju biru koler merah kat kanan sekali tu kembar dengan yang pakai kopiah itam tu.  Tapi itu kembar tak serupa.  

Hubby kembar serupa, tapi tak berapa nak serupa dah bila besar besar gini... tetambah bila lemak dan gigi membentuk rupa... hehehe... 

Dalam banyak keadaan, mereka sangat ceria... dan ini rupa Tok Wan bila gelak... sangat sweet jer... dan dia memang suka melawak.  Tapi, anak anak dia panggil dia pendekar... hahahaha... sebab dia suka mengamuk masa bulan posa... aku jarang lihat dia mengamuk... sebab sekali sekali jumpa kot.


Ini cucu cucu dengan opah mereka... tok wan dah larik... malas nak layan...

Oh ... ini aku ler.... 

Masih comey diusia errr errr errr.... korang dah tahu kan ? Hehehehe...





No comments:

Post a Comment