Search This Blog

Sunday, July 26, 2015

Berkelah di kebun...

Oleh kerana tak tau nak pilih pic yang mana satu, sudahnya, amik gambar gini... hehehe


Menyamar dengan pancing orang... hehehe...

Makanan yang kak mar sediakan...








Ada gambar macam orang miskin kat rumah buruk... aku cakap nak ambik gambar untuk minta derma... tapi letak lam FB, tak orang simpati pun... hahaha... semuanya seronok nak rasa pengalaman makan kat kebun kak Mar...

Aku dan Kak Mar la... dah nak sama besar plak... adakah beauty face ini juga membuat badan jadi beauty ? Hahahaha... pandai jer la... Kak Mar kurus skit kot dek gambar baju jalur nih... hehehe... tak ngaku tu diri sendiri dah gumuk !!!  (bukan kak mar kurus, aku yang sedikit gemuk )

Ini lauk... ikan ni sikit punya banyak... nak makan ratah saja... dah abis pi amik lagi kat kolam.  Kolam kak mar ada 12 buah semuanya (baca gaya... dragon ball ada 7 biji semuanya... hehehe)

Ok itu saja update..  Anak anak seronok pegi sana... bermain bola dan bermain dengan budak budak kat situ.  Permintaan mereka, nak pegi lagi sana bila cuti... dan kalau boleh nak ajak anak anak Pak Tam pi sekali...

Sapa kata anak anak aku tak rapat belah aku biarpun kami jarang bertemu ? Ok jer kan ?

Tak berjaya jugak hubby nak jadikan anak anak rapat dengan keluarga belah dia... 

HAHAHA... gelak setan !






No comments:

Post a Comment