Search This Blog

Loading...

Wednesday, July 22, 2015

Raya ke dua...

Petang raya pertama, sampai rumah Mira.  Lepas tu balik rumah sendiri kat Bendang Nibung sebelah rumah Tok Wan.  Raya ke dua pagi di rumah sendiri jadi tiada apa yang menarik, anak anak pun malas bersiap... jenuh suruh bersiap...

See... kat bawah tu, anak lelaki pakai baju tah hapa hapa jer... layannnn... hehehe...




Raya kedua, jimat jer... pakai baju kerja... tudung pun sama dengan dengan tudung semalam... hahaha... jimat cermat katanya...

Abang dia ni... nak kena...

Ni baru nampak adik Mie... dia nak bergaya dengan telinga arnab...

Aku dan mira dan kak ya dan alisya...



Mira dan Tok Su..

Hantaran dan terimaan (?)... dua dua belah pihak.  Yang kain kuning dari lelaki, yang satu set lagi dari pihak perempuan.   

Kakak ngetes pelamin...

Lasttt... aku lagi... hehehe... jemu ?  

Tak jemu kan ? 




No comments:

Post a Comment