Search This Blog

Loading...

Tuesday, April 21, 2015

Proses edit video dan upload ke youtube : Itik dari botol terbuang

Menggunakan software free dari internet.  Namanya VideoPad... bukan pad biasa tau... hahaha...


Aku fikir mulanya susah nak buat, rupanya mudah jer... sekali belajar jer, terus jadi...


Terus  upload ke youtube :




Okeh... dah berjaya pun buat video... kepada sesiapa yang nak belajar buat ITIK Dynamo atau itik dari botol terbuang, boleh la refer sini :
https://www.youtube.com/watch?v=IbreLuKRB80


Ini baru baru belajar, first time edit video.  GIGIH kauuu... hahaha...

Sabor jer la...

Best, nanti boleh edit video macam macam... kan ?

Lari skit dari kerja biasa atau kehidupan biasa...

Antara bentuk bentuk lain ITIK dari botol terbuang/kosong.  Tak pernah buat lagi, ambil pic dari FB jer ni.

Boleh try sendiri nanti yer...

Botol breeze...




Ini yang aku cuba... sayap kasi macam nak terbang.  Senang nak isi tanah dan tanam pokok.  

Tanah tak ada kat umah (biarpun tanah laman besar... hahahaha).  Nak kena beli lagi tanah.  Tak dapat lagi orang yang nak hantar selori tanah topsoil nih.  Kalau ada senang skit... tanah skit skit dalam plastik ni nyusah jer !





2 comments:

  1. Replies
    1. Hahahaha... gigih... belajar buat jugak video tuh... nanti nak tukar lagu tu sebab anak komplen. Dah suruh dia buat sendiri dah... kita tunggguuuuu tengok dia siap dak !

      Delete