Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 25, 2014

Kaler baru...

Biasa kaler gini...

Hari ini kaler ini


Bukan baju... ni hah... lipstik nih hah !

Hehehe...

Selfie tak abis abis !!!



Ok, kita citer citer la pulok...

Malam tadi, hubby dok membaca paper kat sebelah aku.  Dan aku, bosan bosan, belek la HP.  Balas la sedas dua komen komen kat FB.  Hubby suruh aku buat itu ini... aku malas la sebab tangan aku sibuk dengan HP... hahaha.

Jadi, dia pun seperti biasa akan merungut la ... pasal aku yang asik berFB.  Dia marah.

Aku cakap, umur aku bukan 20an... dah 40an pun.  Tak kan lah...
Aku cakap... dia dah hensem... cukup bagi aku...

Dia cakap, tak boleh.... tak baik... sebab tu kena dengar ceramah...

Katanya, ada kawan dia baru jer bercerai sebab FB.

Ada kawan/pakwe lama isteri kawan dia yang jumpa semula... dan sampai tidor sekali...

Hmmmm...

Aku cakap, aku berbual dengan adik beradik aku.

Dia kata, tak kan tak ada lelaki yang masuk ?

Dia tanya, ada dak adik beradik lelaki yang masuk ?

Aku malas nak menjawab, senyap saja...

Hmmm.... ari tu aku dah deactivate pun FB tu ... lama jugak... setahun lebih kot...

Bebaru ni aku activate FB balik...

Adoii la...

Bosan sebenarnya... tak ada benda nak buat... itu yang berFB.


Degil betul bini dia nih... camna tah...

Aku dah remove banyak dah lelaki dalam FB.  Agaknya tak sampai 10 orang jer lelaki yang bukan adik beradik sedara mara aku dalam tu.  Itu pun aku nak delete nanti.  Yang ada tu pun betul betul macam kengkawan yang sembang macam hapa hapa tah dalam tu...

Tapi, yer la...

Hmmm... adeh adeh...




4 comments:

  1. Replies
    1. Dia tak kata dia jeles... cuma dia kata tak boleh... hukum...

      Delete
  2. Betullah kata dia tu. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la tu... tapi dia pun asik dengan paper tak dulik kat bini dia... so... bini dia pun cari la aktiviti lain... hahahaha...

      Delete