Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 11, 2014

Cari bekas lebih praktikal...

Ini bekas bekalan utk anak bawak pi sekolah... lebih praktikal sebab cute... bukan cute tu cantik... cute sebab kecik jer...

Satu tinggi dan satu rendah... nak letak kat dalam beg sekolah pun senang... letak jer celah celah.  Yang lama tu susah skit... sebab leper... dan tumpah la pulak !

Apasal pic ni ??? Hahaha... aku sedang cuba jegilkan mata supaya bulat... See... bulat tak ????

TIDAK yer puan puan... memang mata aku tu kecik atau nama yang kejamnya adalah sepet... susah betul !!

 Sebab tu kena pakai spek bukan contact lenses... huhuhu...

2 comments:

  1. mak dah rajin, anak lak malas nak bawak
    hihi

    ReplyDelete
  2. Itu ler pasal. Jadi, dah tak rasa bersalah yer... kak izan dah terbukti tak bawa bekal bukan sebab MAMA DIORANG POMALEH ! hahaha

    ReplyDelete