Search This Blog

Loading...

Sunday, February 9, 2014

Selamat pagi...

Aku hari ini... pakai tudung kuning ang ang...



Oleh kerana terpengaruh dengan IRFA punya blog... hahaha...  aku dengan gigihnya cari la bekas bento dan semua maknenek bahan utk bekalan anak anak aku ni. 

Semua bahan beli dah Sabtu tu... tapi separuhnya... buahan dan jajan telah abis dimakan oleh mereka.  Adoiii la... Len kali kena la beli dan sorok !

Nak buat deco macam bento Korea/Jepun tu aku tak mampu... jadi, kita taruk jer macam orang Melayu punya mangkuk tingkat yer... hehehe... Itu pun anak anak dah semangat... tak tau la esok lusa diorang masih dalam mood yang sama atau tidak. 

Kalau kita pelbagaikan makanan mereka, tentu hari hari mereka semangat nak pi sekolah... kan ?



p/s : Ada tertanya tanya dak kenapa LESUNG tu ? Hahaha... sebenarnya itu lesung baru beli.  Lesung lama dah patah... huhuhu...

Saja la... Tok Su suruh letak sekali...

No comments:

Post a Comment