Search This Blog

Loading...

Tuesday, July 16, 2013

Posa anak anak...

Tahun ini Kakak puasa.  Abang pun puasa.  Tapiiiiiiiiii... kami somi isteri sangat tensen dengar abang mengerang ngerang kelaparan petang petang... adoiii la... siap guling guling hempas pintu... nangis nangis... tapi orang suruh makan berbuka, tak mau pulak... adoiii la.... stress...

p/s : Mood bulan posa... tak ada citer...

4 comments:

  1. la kesiannya abang, hari lupa sahur tu ada jugak hero buat hal, dia seronok buat adik melalak.dan sy xleh marah sbb kesian dia tak sahur,eeeeeee sabar jelah smpi berbuka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam macam la perangai anak anak ni kan ? Sabor jer la...

      Delete
  2. alahai... kesiannya kat abang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adik dia lagi kesian... hehehe...

      Delete