Search This Blog

Loading...

Sunday, July 21, 2013

Abang dan selimut...


Ini adalah koleksi abang dengan selimutnya... ada juga aku letak selimut macam tu pada Amalia, tapi dia tak ketagih... hehehe...

Aku letakkan selimut berat atas baby kecil supaya dia rasa macam dipeluk ker apa ker... dan dia tak ada la tidor terkejut kejut...

Bila dia tidor dalam buaian, dia akan tutup muka dia... dan bila dia besar sedikit, dia akan cium cium saja selimut tu...

Anak anak yang lain tak ada la macam tu...

Oh ya... abang dah darjah 3 tahun nih... masih dengan selimut nih... kalau tengok kaler berubah rubah sedikit tu, itu kerana aku basuh selimut dia yang asal !

Selimut dia yang asal dari baby dah koyak rabak... dan aku dah gantikan baru pun... tapi yang baru tu pun dah buruk dah... dia heret ke dapur ke depan tv... aku marah pun dia buat jugak !

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment