Search This Blog

Loading...

Sunday, January 10, 2016

Selamat datang baby...



Ingat nak buat pondok kucing kat sini.  Kasi kucing yang liar skit main kat sini la... nak bagi makan pun kat sini.  Kalau letak kat varanda rumah tu, nanti dia bersemut dan sepah dengan tulang ikan.  Kekadang terpijak tulang... huhuhu...

3 ekor kali ini... comey comey jer...


 Geram kan ?  Ini namanya Chibu... dari belakang tak comey... tapi muka dia sangat sangat sweet dan rasa macam nak gigit jer... Huhuhu... dah besor skit, kita letak kat dalam banglo ye...

Oyen terpejam mata sebelah dia. Agaknya sakit kot. Dah sapu dengan minyak skit supaya ok. Rasanya dah ok. Esok kita tengok lagi. Nanti nak amik pic mereka dengan DSLR la. Tak la blur macam nih...

Chipok... Comey sangat... gebus bulus bulus dia...

Ini pondok... mungkin nak renovate skit... kasi comey... dah simenkan kat bawah tu... ada masalah dengan anai anai la.  Adoi la... Ini kalau nak beli baru, mau la ribu riban entah lebih dari 5K kot... jadi.. kena la jaga... kan ?

Entah la.  Nak cari duit kat mana tah.  Buat la pelan pelan... kan ?



No comments:

Post a Comment