Search This Blog

Loading...

Thursday, December 12, 2013

The Suspicious Housekeeper

Korean Drama: The Suspicious Housekeeper  a.k.a  Strange Housekeeper ...

Sedang tengok citer ni waktu rehat hari ini...
Citer berkaitan dengan pembantu rumah yang pelek... (ada misteri dan tak pernah senyum).  Dalam citer ni, watak pelakon pembantunya pun ada misteri... dan semuanya selesai... dan semuanya bahagia...
Citernya sedih... aku berapa kali tah menangis... pasal budak kecik bawah ni la... kesian kat dia kehilangan ibu dan anggap pembantu rumah dia sebagai ibu dia...
Yang lain, cari sendiri la dalam internet...

Anak bungsu...

Pembantu rumah yang tak pernah senyum (tapi sebenarnya, ada ketika muka dia kelihatan senyum bila dia bahagia... dan menimbulkan kemarahan ex mertua dia bila dia bahagia selepas anak dan suami dia mati dibunuh (dibakar rumah) oleh stalker yang minat giler kat dia)

Ini anak anak yang dia asuh bersama makcik mereka (adik mak mereka).  Mak mereka bunuh diri sebab tak nak tarik diri dan beri kebahagiaan pada suami dia selepas dia dengar hubungan sulit suami dan makwe suami dia... kesian betul... Kejam betul perempuan yang gitu... (errr... macam Azila jer !)






Oh ya... petang karang Myvi sampai umah kot...

Hmmm...

5 comments:

  1. anak no 3 tu hensem
    suka tgk budak tu ngan adik bongsunya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul... budak tu tentu besar nanti sangat hensem tak perlu plastik surgeri pun

      Delete
    2. mmg pun.. kecik lg dh hensem ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Kalau TV, astro 363 kot (ONE HD)... ini tengok melalui internet. Versi TV judul dia lain... strange housekeeper...

      Delete