Search This Blog

Loading...

Monday, December 2, 2013

Pic Konvo lagi...


Dengan anak anak... yang belakang tu dah merajuk sebab tak dapat mentos... adoiii la...  

Kakak pulak... 

Abang... hahaha...  

Dah macam dwarf jer...  meleret... hahaha... siap buat lambang rock ker apa tah abang tu...

Abang dan  abah...  Tak tau la kami sempat atau tidak melihat anak pakai macam ni suatu hari nanti...

Kak Ya... 

Adik mie... kot kalau yang kecik ni pakai jubah... mau banyak yang dok kat tanah... hahaha...

 
Posted by Picasa

2 comments:

  1. kakak dh sama tinggi dr mama ler
    ke akak yang tak tinggi?hihi
    smoga dapat lihat anak2 pakai jubah mcm ni nanti
    insha Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah la... kakak Nampak tinggi dalam gambar tu... agaknya sebab kasut sarung tu tumit rendah kot... hahaha...

      Insya-Allah... minta sempat dan minta mereka dapat pakai... dan minta mereka Berjaya dalam hidup...

      Delete