Search This Blog

Thursday, December 5, 2013

Jalan jalan pesta konvo

Pesta tahun ini sangat tak meriah (bagi aku la).
Waktu aku datang, orang skit jer... Tak seperti tahun tahun .... errr... dah beberapa tahun aku tak pegi pesta konvo... Tapi, dulu... waktu anak anak aku kecik, pesta ni sangat meriah... penuh dengan keluarga graduan... dan juga penuh dengan orang luar (agaknya).

Mungkin kurang iklan agaknya....

Kesian kat peniaga... sewa rasanya mahal... entah berbaloi atau tidak...

Ada beberapa permainan saja yang anak aku sempat main...

Mula mula kakak dan kak ya yang masuk... Adik mie dan abang tak mau... Abang merajuk apa tah, tak tau la... 

Bubble atas air... seronok agaknya... 

Kali kedua, baru adik mie masuk... hehehe...  

Kalau ada benda macam ni... anak kecil memang tak lepas peluang...

So, kami yang masih ada anak kecik... kena la menanti seperti mak pak yang lain... hehehe...

Layan jer la...

 

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment