Search This Blog

Loading...

Monday, November 16, 2015

Memacam..

Memula kita citer yang best best...

Penat betul dua minggu ni.  Tak sempat cuti... tetapi sempat la skit skit buat itu ini..

Contohnya pankek kaler kaler... hahaha

Abang tak suka kaler kaler...  sok sok kena buat yang biasa jer...




First time buat deko atas kek... hehehe... berjaya jugak akhirnya...


Ini yang paling tak best... penat tak abis abis lagi... harap sebelum pi KL sok, semua ni dah dok dalam lemari... huhuhu....

Kekadang rasa nak lari dari rumah... balik dari kg atau jenjalan jer... penuh bakul dengan kain.  Lupa ada dobi kat depan tu, kalau antar sana pun bagus... CIS !!!

Esok la hantar !



No comments:

Post a Comment