Search This Blog

Loading...

Wednesday, November 4, 2015

Freezermate...

Saya ni bukan org yg percaya sgt dekat MLM...last last tertipu jugak. Hahaha...benci tau...

Tupperware adalah product yg sgt sgt lama dlm kategori MLM nih.

Mungkin ada yg sgt sgt minat kumpul koleksi tupperware ni yg bg saya sgt membazir jika hanya nak jadikan perhiasan dlm almari.

Saya beli dgn harga hampir RM400 utk pelbagai saiz freezermate ini. Memang bagi org kedekut macam saya, ianya tidak berbaloi. Sungguh. Baiklah saya beli jenama alenware ker hapa tah... 

Tapiiii...dek kerana geram, saya abiskan duit saya...padan muka saya...


See... Letak susun siap siap dlm peti ais. Padahal kosong jer...hahaha...
Ini pun sama...byk yg kosong lagi. Saja...nanti senang nak isi barang.
Masih ada lagi tapewer jenis murah beli kek dapat sebiji tu...hehehe..


Peti ais pun buruk betul.... Sabor jer la...

Ini kot last beli barangan tupperware nih... 

Insya allah, tak tertipu lagi la... Abis duit jer...

Lain kali beli macam ni yer adik adik... RM15 jer pun.. Boleh beli selori dgn 400..rosak tukar baru tukar warna...susah apa kan ?
Cantik jugak...warna tak ada merah, tapi ok la... Buleh juga letak kat freezer ni dan buleh juga letak microwave...

Haissss... Sabor jer la. Huhuhu...

Di bawah adalah freezermate tuperware yg buat saya terpengaruh. Cis...
Harap iman saya kuat lepas ni...nyampah betul bila terkena gini.

Oh ya... Saya tak banding pasal kualiti dan ketahanan sebab tu dia mahal...tapi sebab dia adalah MLM, sebab tu dia mahal byk sgt. Dan saya tak suka konsep itu ler... Huhuhu... 

No comments:

Post a Comment