Search This Blog

Thursday, November 5, 2015

Adeh adeh...


Tak pepasal beli benda ni pulak.  Mulanya baca review macam ok.

Lepas seketika, baca lagi... tengok ada yang komen product cepat rosak, product sampai tak lengkap, call opis mereka tak ada yang jawab...

Hampes betul.

Harap harap ok la utk giliran saya kali ini... harap tak terkena... amin...

Aritu beli penimbang tepung tu, tengok tengok, penutup bateri dia tak ada... HAMPES !!!

Tapi, sebab saya ni kreatif, saya lekat la dengan paper tebal...

Jalan jer la.

Hmmm... good luck to me.



Baru ni beli pressure cooker ni lagi lepas Kak Ani ambil yang saya punya.  Patutnya saya beli ini utk dihadiahkan kepada seseorang sempena perkahwinan dia.  Tapi, saya tak pasti saya dialu alukan ke majlis dia atau bakal merosakkan majlis dia sahaja.

Hmmm... saya tak pasti samada saya boleh berikan ini pada mama dia sebagai hadiah perkahwinan dia, tapi awal lagi... atau bagaimana ?

Saya tak boleh beri free gitu saja pada mama dia, sebab hari tu saya ambil duit dari kakak saya utk pressure cooker yang sama di atas ini... yang sekenhen saya dah pakai.

Hmmm... masih berfikir... tetapi esok kalau saya beri pada mereka, harap mereka maju jaya dalam perniagaan makanan...

Saya tak mau beli banyak sangat untuk hadiah... kan saya ni kedekut !  Saya ingin memberi sesuatu yang sangat bermakna dan dihargai...

Biar jer la...

p/s : Saya ketagih online shopping ker ?  Teruk aaaa...

UPDATE :

Terorder dua kali utk food processor tu, jadi, kena cancel... last last dia kansel jer dua dua.  Selamat... walaupun murah... takut tak berbaloi untuk dibeli... mungkin rosak dll... hmmm fikirkan semula la...

No comments:

Post a Comment