Search This Blog

Loading...

Wednesday, January 7, 2015

Jalan ke Terengganu lagi

Last perjalanan cuti kami adalah ke Terengganu.  Penginapan kali ini di Hotel Tabung Haji. 
Best oooo dok hotel nih...

Selain kolam yang luas, layanannya adalah terbaik...


Ini antara gambar gambar kami kat sana.

Lepas banjir baru ini, aku tak pasti apa status Masjid Kristal dan replika masjid sekitar tu...

Masa kami balik hari tu pun, kat tepi tepi jalan, ada rumah yang dah dinaiki air dan berpindah ke masjid. 


Citer pasal lawatan kali, aku rasa penat... sebab anak lepas sorang sorang merajuk.  Tak larat nak pujuk.

Masa kat sana, aku rasa macam serik dah nak bawak mereka... huhuhu...

Merajuk sebab nak mandi kolam lama lama la...

Merajuk sebab tak mau bangun tidor la...

Merajuk sebab tak pasang citer hantu dalam bas la...

Eeeeeeee... sabor jer la.

Citer lain...

Salah seorang yang pegi tu adalah kakak yang jadi scandal dengan hubby dulu.  Hohohoho... aku risau jugak, tak tau nak kata apa.  Tapi, since tak ada apa keperluan untuk kami berkomunikasi, kira, ok la...

Hubby pun buat tak tau jer kat dia...

Aku tanya hubby, kenapa tak tegur dia ?

"Nanti kalau tegur, orang kata gatal plak !"

Hahahaha...  apa apa la...

Dia masih slim dan cantik lagi bodynya... tak seperti aku yang dah kurang mantap... hahaha... yer la... dia belum lagi punya anak...

Tapiiii...

Aku tetap tak rasa dia pesaing aku...

Hehehe... yakin pada diri sendiri tu yang penting... kan ???








No comments:

Post a Comment