Search This Blog

Loading...

Tuesday, January 20, 2015

Dating...

Hmmm....

Pagi ini call hubby.  Ajak dating.

+ "Abang, boleh tak kita makan berdua ?"

- "Dok kat Changlun ni, nak balik mandi"

+"Tapi, boleh tak kita makan berdua ?"

-"Tak boleh la... bukan dok dalam kampus"

+"Saya nak sembang dengan abang"

-"Sembang pasal apa ?"

+"Kena ada atur cara ker kalau nak keluar dengan abang ?"

-"Yer la... pasal apa ?"

+"Tak ada la... saja la nak sembang sembang dengan abang"

-"Abang nak beli lauk kat rumah la"

+"Jadi tak boleh la makan dengan abang ni ?"

-"Tak boleh la..."

+"Tak boleh tak apa la..."


Gitu la payahnya nak keluar berdua kalau dah jadi suami isteri... kan ?

Hmmmm....



-------------
UPDATE
-------------

Hubby call pukul 10 pagi.  Ajak makan bersama.  Hehehe... dating jugak kami...  Ada sesuatu dalam kepala yang perlu aku luahkan pada dia.

Tapi selain dari itu, kami bincang pasal nak sambut birthday Tok Su serta bagaimana nak buat kedai utk Tok Su meniaga serta iklan perniagaan mangkuk tingkat dia...

Insya-Allah malam ni bincang lanjut dengan tukang.



No comments:

Post a Comment