Search This Blog

Loading...

Monday, August 18, 2014

Kenapa masih begitu ?

Mengantuk betul hari ini.  Semalam pun ngantuk.  Arghhhh.... tiap hari rupanya ngantuk.  Apa la...

Agaknya badan dah tua... dah sizen dahhhh... dah buruk...

Tapi kan, korang tahu tak... walaupun terasa badan sizen dah, tapi perasaan aku terhadap satu hal itu tetap sama... macam la orang muda muda...

Keh keh keh... apa la benda tu ?

Sebenarnya, setiap kali orang mengandung... aku tetap punya impian utk merasa lagi... tah hapa hapa... tak sedar diri !

Kerap juga aku sedarkan diri sendiri nih... Oiiiii... umur dah 40an... perasan umur 20an atau 30an ker ? SEDAR DIRI TU YER !!!!

Adik ipar aku (isteri adik lelaki aku) baru jer bersalin.  Anak lelaki.  Masih di NICU, sebab lahir tak cukup bulan.  Ibu darah tinggi.

Adik ipar aku (isteri adik kepada suami aku), sedang tunggu masa nak keluar baby... dok dalam ward dah.

Adik ipar aku, perempuan... dok mengandung lagi...

Errr... macam macam la orang ngandung...

Rasa macam penuh dunia dengan orang perut besar, kan ?

Hahahaha...

Yer la...  aku sedar aku dah tua !!!



4 comments:

  1. eh mana komen saya tadi?
    boleh je nak peknen
    mak saya last peknen umo 40
    nenek saya last peknen umo 45

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau... tak klik publish kot.

      Hmmm... akak bukan tak mau... tapi tak dapat dapat...
      Hehehe... sabor jer la...

      Delete
  2. apa salahnya kan.. tu naluri wanita dan keibuan.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la... tak salah... tapi kalau dalam keadaan muda belia pun susah dapat, apa lagi dah tua bangka nih... hahaha...

      Delete