Search This Blog

Loading...

Monday, November 7, 2016

CORNINGWARE VANTAGE

Oleh kerana saya dah mula jadi 'perempuan' ... ekekeke.... jadinya, setiap kali saya tengok benda benda gini, rasa macam... wowww... sambil membulatkan mata...

Saya sedang membayangkan nak masak gulai atau ikan masak asam dalam ni... dan terus idang atas meja gelegak lagi macam citer korea... hahahaha...


Saya suka kaler ni... nampak lembut...

Rasanya mungkin boleh buat pilihan ini.  Entah la... ibu kutu tu tak reply lagi samada boleh join atau tidak.

Harganya RM80 x 6

Tak tau la samada saya ni boleh cermat atau macam mana dengan barang ni... nanti bimbang pecah jer.

Lepas ni kena beli lapik dia plak kut... kalau tidak, abis plastik lapik meja...

Tak apa... kat MAX10 ada banyak kut.

Sabor jer la perempuan nih !

 
Ini harga RM320 (70 x 4 bln + RM40)

Rasanya dalam keadaan nak berjimat ni, saya beli yang murah ni la skit... walaupun saya sangat minat dengan kaler vantage tu !



No comments:

Post a Comment