Search This Blog

Thursday, November 10, 2016

Blog makin sejuk...

Saya tidak pasti, sampai bila blog akan ada... saya bimbang juga segala catatan saya didelete bila blog tidak lagi menawarkan service free mereka... terkubur seperti banyak web jurnal yang lain seperti Geocites... errr... betul ker ? Dah lupa dah.  Ada beberapa web jurnal @ dairy yang saya buat... dan memang searching pun dah tak jumpa... berkubur gitu saya segala gambar saya dan anak anak kecil saya...

Saya menulis untuk meluahkan apa yang saya rasa.  Tak kesah jika ada yang baca atau tidak.  Kepada yang datang singgah dan membaca catatan saya, terima kasih.  Apa saya share di sini, cukup sampai di sini.  Jika mengenali saya lebih lagi, mohon, biarkan catatannya berhenti di sini.

Membuat catatan di sini, buat saya rasa saya meluahkan rasa pada seseorang, walaupun tak  ada feedback.  Saya rasa ada yang mendengar cerita saya tapi diam.  Saya ok.

Blog saya ini selalu berupdate.  Segala yang bermain di kepala saya yang saya ingin luahkan atau yang ingin saya simpan sebagai sejarah hidup saya.

Ada beberapa cerita yang saya nak luah, tetapi saya pendam... sebab tak sempat... sehingga saya lupa begitu saja.

Pagi tadi, saya ada topik lain yang nak diceritakan di sini, tetapi, sampai sejam dua, saya terus lupa apa yang saya nak cerita.

Teruk dah ingatan saya nih.

Kata anak saya, saya ni pelupa.

Yer betul. Saya selalu lupa.  Kekadang, saya letak hp kat tempat lain, saya cari kat tempat lain.  Saya tak tahu jika itu normal atau tidak.

Tapi... yang saya benci... ada perkara yang lama lama... kekadang saya ingat... sedangkan saya ingin lupa...

HAMPES BETUL !!!!


No comments:

Post a Comment