Search This Blog

Saturday, April 16, 2016

Luka kaki kak ya...

Kak Ya main basikal. Bawa laju, langgar bonggol, jatuh terseret kaki, luka. Kak Ya menangis kuat...

Itu cerita adik Mie bila saya balik pejabat petang tu. Saya letak ubat... Kak Ya menangis pedih, saya cuma tersenyum, adiknya sempat gelak.

Bukan tak simpati, tapi Kak Ya ni kekadang over.

Gambar bawah ni dah seminggu dah, tapi masih tak berapa ok. Mana nak ok, dia pegi berendam 3 beradik dalam kolam, mana tak kembang luka.

Lepas tu meraung balik.

Saya letak ubat, dia mengongoi nangis sakit.

Saya bo layan jer...

Nak ajar skit, jaga diri sendiri, sebab kita perempuan zaman sekarang kena kuat macam kuda, kena keras lebih dari besi, kena tabah lebih dari lelaki...

Huhuhu.... Sabor jer la dapat mama macam nih.

No comments:

Post a Comment