Search This Blog

Tuesday, April 19, 2016

Luahan..

Ada beberapa perkara berlaku hari ini buat saya gigil satu badan...
Saya cuba tahan marah... dengan berteleku di meja...

Nasib juga ada orang yang sudi mendengar...

Saya bz betul hari ini.  Dengan kerja kerja pejabat... biasa la tu.  Tak kesah pun dengan bz tu.  Memang saya selalu buat kerja gitu pun... cuma tak berapa gemar kalau orang tak faham kerja kita dan fikir kita mungkin tak buat apa apa...

Gitu kut...

Lagi satu... petang tadi, dah lepas perbincangan, kelam kabut nak balik ambil anak, tengok tengok ada orang block kereta.

Saya ambil gambar, letak dalam group.  Minta tolong alihkan kereta.

Memang rasa nak marah, tapi sabar jer la.

Ada dua kereta yang block buatkan saya tak boleh keluar.  Dia fikir lepas... tapi sebenarnya bagi orang yang tak cekap macam saya, memang sukar nak lepas kalau terpaksa selisih dalam sejengkal.  Memang rasa takut.  Takut kereta mereka calar atau takut kereta saya sendiri calar.  Kalau kereta orang yang block tu calar, masih boleh terima... tapi takut keter sebelah tu calar sebab saya dok undur sana sini tu... lagi nyusahkan saya, jadi lambat nak ambil anak.

Dah lepas keluarkan keter tu, saya ok la.  Ingatkan biasa la sebab hantar dalam group supaya cepat action, rupanya bos besar jadikan itu isu sebab mereka park dekat kawasan larangan parking.

Mereka marah saya sebab saya hantar gambar kereta tu menyebabkan mereka malu.

Hmmm...

Sabar jer la...

Dah marah tu satu hal... kata itu ini dalam group wasap utk lepas perasaan tu satu lagi hal...

Sudahnya saya left...

Senang citer...

Adeh adeh adeh...
 
Sendiri salah, menyalahkan orang lain...

No comments:

Post a Comment