Search This Blog

Loading...

Wednesday, June 12, 2013

Muka dah mulus...

 


Untuk mendapatkan kulit mulus, tak payah bayar mahal mahal... edit jer kat komputer... kekeke...

So, kekadang ada yang betul... kekadang ada yang tak betul.  Aku percaya apa yang arena dan angah cakap tu, tak ada sebab mereka nak tipu aku dan kengkawan yang lain.  Cuma ada produk yang tak sesuai dengan aku.  Tak per... nanti kalau dah muka aku gebus macam yang kat bawah tu, aku akan jual jugak produk tu pada korang.  Sementara tak leh dapat gebus original, kita edit kat komputer jer supaya muka jadi gebus yer !
Posted by Picasa

6 comments:

  1. salam kak izawani. lama tak jengah blog akak. mesti besar dah anak2 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Besar panjang dan bising... hehehehe...

      Delete
  2. Replies
    1. Itu ler... pakai samsung ST500 pun lawa jugak muka tau...

      Delete