Search This Blog

Sunday, June 23, 2013

Esok...


Takutnya aku.  Esok nak present.  Dah try call sana sini nak dapatkan tips.  Harap harap aku tak gelabah sangat.  Petang karang ingat nak tengok dayah present... nak tengok cara orang akademik berhujah dan berpresent.

Aku bukan apa, bukan tak pernah present, tapi present / demo sistem atau jual sistem tak sama dengan cara orang akademik present research.... alahaiiii...

Aku bukan pandai... tapi aku ingin rasa aku tidaklah terlalu jauh dari mereka yang punya degree atau PhD ker apa ker... yer la, kiranya bila sembang pasal akademik ni, tak la nampak cam orang bodo... hehehe...

Apa apa pun, PhD tak leh la nak banding dengan Master...

Apa apa hal pun, aku sangat teringin nak naik pentas dengan jubah dan topi tu... Aku tak pernah...

Dan aku ingin terima bunga dari orang yang sayang aku... dulu tak ada sekuntum bunga pun aku terima... sedih kan ???
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment