Search This Blog

Loading...

Sunday, June 16, 2013

Lepas facial kali ke 3


Semalam, gagah juga buat facial kali ke tiga.  Ini muka... ada perbezaan ? Mesti korang tak nampak kan ?

HAHAHA...

Itu ler... tapi aku rasa bukan sebab muka tu... aku rasa aku dah makin kurus skit dari dua tiga minggu lepas... diet sakan makan sayur banyak.

Apa apa hal pun, pepetang macam sekarang, muka aku huduh betul.... itu muka pagi tadi... masih segar la... pepetang cam sekarang ni dah macam beast pun ada aku rasa...

Oh ya... esok cuti tengok mak !

p/s : Muka tu ada perubahan... ada la perubahan... tapi maleh nak cakap kat sini... kekekeke....



2 comments:

  1. emm mcm lain sikit
    hahaha..nampak cerah ;)
    pencahayaan kot..

    ReplyDelete