Search This Blog

Loading...

Tuesday, October 16, 2012

Potong bila tensen ?

Semalam, aku tensen sangat.  Rasa nak marah pada anak buah sampai aku rasa macam nak balik waktu tu jugak... rehat kat rumah lagi bagus.

Tapi kerana komitmen, aku terpaksalah coolkan diri aku...

Jadi, utk hilang stress, aku pegi kedai gunting, gunting la rambut aku... aku suruh adik tu potong sampai bahu, dia potong sampai pendek la pulok.

Komen anak aku...

Abang : Mama cantik

Kakak : Macam Korea...

Budak dua orang dan yang kecik kecik tu dok gila dengan OPPA GENGNAM STYLE (GENGNAM ke GANGNAM hah ?) la pulok.  Kakak dah mula beralih ke drama Korea.  Tak tau la dia minat lagi tak dengan drama Indonesia.

Esok aku ke KISDAR lagi...


2 comments:

  1. oppa gangnam style ;)

    anak saya di aina masih layan sinetron sbb kat kg takde beyond,kalau ada harus dia pun layan drama korea jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)... oppa sintok style... tah apa apa mereka nih...

      Delete