Search This Blog

Loading...

Saturday, October 6, 2012

Jumpa nonie

Tak sangka bley jumpa nonie malam tadi.  Aku ni siap la berdehem kuat nak dia pandang aku.   Satu kelemahan aku, aku memang cepat lupa atau lambat ingat nama orang.  Memang teruk paler aku ni.  Oleh kerana aku lupa nama dia (jangan marah yer nonie), aku pun beranikan diri pegi kat dia.... yer... wlaupun aku lupa nama, tapi rupa dia aku tak lupa....   gambar tak ambik, sebab kamera tak bawak... kami makan kat restoren hijau... panjang jer meja nonie.   Meja aku kecik je, makan2 satu family... biarpun perut kenyang.   Anak tuntut jalan2, itu pasal bawak makan. Kalau tak, nak kena pegi pesta konvo... pesta kali ini tak ada yang menarik yg sesuai utk kanak2 buas...

p/s : Budak nonie ni dah tak hapdet lama dah blog dia... pemaleh popaleh... kisah saya rozak pat kurun dah...

3 comments:

  1. Replies
    1. Yer ? Ramai orang nama tu...

      Delete
    2. sy baru nak tanya nonie mana?dah agak nonie amniey.lama dah dia tak menulis.bz agaknya ;)
      dia org terawal saya kenal masa bukak blog,sama la mcm akak

      Delete