Search This Blog

Monday, December 19, 2016

Tetiba jer...

Bunyi telefon dari HP dan pejabat sesekali masuk, saya melayan seperti biasa.  Almaklumlah saya cuti seminggu, jadi banyak kerja yang tertangguh.

Tetiba HP saya berbunyi dan kelihatan nombor yang tidak bernama.

Saya angkat.

"Hello, ini puan Izan ?"

"Yer saya... ini siapa ?"

"Saya Azila", erk... jantung saya hampir gugur...


"Saya staf Dr Azli minta saya gantikan tempa Azlita.  Anak dia sakit... bla bla bla..." , dia menyambung, dan jantung saya yang hampir gugur tadi saya letak kan balik tempat asalnya baik baik.

Terkejut saya.  Hahahaha...

Hampes jer rasa hati.  Dalam banyak banyak nama, kenapa nama tu plak yang naik pada hari hari ceria saya.

HAMPES !!!


Catatan : Sesiapa yang follow blog saya yang lama tentu tahu siapa Azila dalam hidup saya. 


No comments:

Post a Comment