Search This Blog

Sunday, March 29, 2015

Wet Kitchen kami... dan hobi baru...

Lama dah terbengkalai dapur basah tu... sebab benar benar basah bila tukang lama tinggalkan dalam keadaan bumbung bocor... hahahaha...

Ini gambar sebelum.  Tengok la siling tu.

Gambar selepas.  Kabinet tu dibuang sebab terlalu hampir dengan dapur masak.  Nanti lepas ni Tok Su akan masak area sini la.  

Sebelum.  Abaikan segala sepah sepah...

Selepas...  kabinet di pindahkan ke sini.  Entah la sesuai atau tidak... hantam sajalah labu...


Baju pun tak basuh lagi... adoiii la...


Aku dalam proses nak menukar susun atur kabinet supaya lebih ceria dan juga tak serabut dengan macam macam perkakas atas tu.

Sejak join deko deko dalam FB ni, aku semakin rasa malu jer tengok rumah aku tu.  

Tapi tak apa la... ingat nak deco deco sendiri... jadi aku tukar minat aku yang sebelum ini suka amik gambar kepada suka bertukang pula.

Minat berkebun masih diteruskan...

Nanti aku akan share aktiviti bertukang aku tu yer...

Sebelum tu... nah share power tools yang aku beli ari tu demi nak memenuhi minat aku...

Semua barang ni sebelum GST harganya RM725.00

Ini detail harga lebih kurang... 







No comments:

Post a Comment